1. Pradžia
  2. /
  3. Dažnai užduodami klausimai

Dažnai užduodami klausimai

Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu iškart, kai Jūsų užsakymas bus paruoštas išsiųsti. Elektroninė sąskaita-faktūra tuo pačiu yra ir garantinis talonas. Taip pat, jei turite paskyrą ir užsakymas buvo pateiktas feja.lt el. parduotuvėje, sąskaitas rasite savo vartotojo profilyje, užsakymų skiltyje.

Lizingo sutartį galite sudaryti pateikę savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą: LR pasą ar asmens tapatybės kortelę arba leidimą nuolat gyventi LR (gali būti su kitos šalies pilietybės įrašu).

Įsigyti prekes išsimokėtinai gali tik pilnamečiai asmenys, turintys galiojančią asmens tapatybės kortelę, Lietuvos arba Europos Sąjungos valstybės narės piliečio pasą, bei gaunantys nuolatines pajamas.

Pirkti išsimokėtinai galite visas prekes, jei bendra pirkinio suma yra nuo 50 iki 20000 vertės.

Taip. Norint pakeisti užsakymo adresa susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu info@feja.lt arba telefonu +370 656 16814. Pakeisti užsakymo adresą galima tik tada jeigu prekė dar nėra išsiųsta.

Rekomenduojame adreso pakeitimo užklausą pateikti per 24 val. nuo užsakymo patvirtinimo.

Norint pakeisti ar atšaukti užsakymą susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el.paštu info@feja.lt arba telefonu +370 656 16814. Atšaukti/pakeisti užsakymą galima tik tada jeigu prekė dar nėra išsiųsta.

Rekomenduojame atšaukimo/pakeitimo užklausą pateikti per 24 val. nuo užsakymo patvirtinimo.

Atidžiai apžiūrėkite užsakymą (transportavimo dėžę/prekes) vos tik užsakymas pasieks Jus. Jei gabenimo metu bet kuris iš Jūsų užsakytų gaminių buvo pažeistas, prašome nepriimti prekės ir informuokite mus. Tai galite padaryti susisiekę su mumis adresu el.paštu info@feja.lt arba telefonu +370 656 16814.

Gavus prekes rekomenduojame jas palyginti su užsakytų prekių krepšeliu mūsų el. parduotuvėje. Jei manote, kad gavote ne tą prekę arba jūsų užsakyme trūksta prekių, susisiekite su mumis el. paštu info@feja.lt arba telefonu +370 656 16814 per 14 dienų nuo gavimo dienos.

Kai Jūsų užsakymas bus apdorotas ir išsiųstas, gausite el. laišką su siuntos stebėjimo informacija. Jei negavote el. laiško, būtinai patikrinkite ir „šlamšto“ aplanką savo el. pašto dėžutėje. Jei negavote savo stebėjimo numerio, susisiekite su mumis adresu info@feja.lt arba telefonu +370 656 16814 ir mes pateiksime išsamią užsakymo informaciją.

Taip! Siuntos sekimo numeris išsiunčiamas Jūsų el. pašto adresu siuntai iškeliavus iš sandėlio. Jeigu pasirinkote prekių atsiėmimą parduotuvėje apie užsakymą Jus informuosime žinute arba skambučiu.

Pasirinktos prekės yra supakuojamos ir išsiunčiamos per 1–3 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo. Net 95 % užsakymų yra pristatomi kitą darbo dieną!*

*Didžiųjų išpardavimų metu pristatymo laikas gali būti ilgesnis. Nors dauguma užsakymų vis vien išsiunčiami laiku, šiam procesui gali prireikti iki 2–4 papildomų darbo dienų.

Svarbu: pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Siuntos sekimo numeris pateikiamas siuntą išgabenus iš mūsų sandėlio.

Prekę gražinus mums, sumokėtus pinigus Jums pervesime per 14 darbo dienų. Mums reikės Jūsų sąskaitos numerio, vardo bei pavardės ir užsakymo numerio.

Svarbu, kad pinigai už grąžintas prekes pervedami į Jūsų nurodytą banko sąskaitą. Grąžinimai grynaisiais pinigais nėra atliekami.

Ne. Prekių asortimentas parduotuvėse nuolat keičiasi, todėl visada verta paklausti apie norimo produkto prieinamumą parduotuvėse.

Turite klausimų?

Iškilus papildomiems klausimams būtinai susisiekite su mumis el. paštu, telefonu arba užpildykite kontaktinę formą.